Ons Archief

Tot ziens in september!

Tot ziens in september! zeggen we tegen onze vrienden en volgers. En dat bedoelen we ook letterlijk, want het ziet ernaar uit dat we (voorzichtig) weer fysieke bijeenkomsten kunnen organiseren. Ontmoeting en debat zijn immers belangrijke elementen van onze activiteiten. We geven graag een korte vooruitblik.

Een waardige oudedag, ook voor Zaankanters?

Hoe kunnen we kwetsbare inwoners van Zaanstad een waardige oudedag in een veilige woonomgeving bezorgen? Een online programma met Stannie Driessen, Songül Mutluer e.a. onder leiding van Bert Pots.

Babel in gesprek met Edzo Bindels

Dinsdag 18 mei ging Babel in gesprek met Edzo Bindels, de nieuwe supervisor van de ontwikkeling in het centrumgebied van Zaandam (MAAK.Centrum), en met Annette Nicolas Gnodde (Gemeente Zaanstad) Bekijk het gesprek hier terug.

Het jaarbericht 2020 is uit

Het jaarbericht van 2020 is uit. Hierin blikken we terug op een bewogen jaar. Toch zijn we niet ontevreden met wat we het afgelopen jaar aan activiteiten hebben kunnen organiseren.

Uitgelicht bericht