« Alle Evenementen

• Dit event is voorbij.

Zaanse Dag van de Architectuur

juni 15 | 12:00 - 16:30

Net als vorig jaar organiseert Babel tijdens de Zaanse Dag van de Architectuur op zaterdag 15 juni verschillende leuke activiteiten voor jong en oud. In samenwerking met het HEMLAB organiseren we in De Honigfabriek een architectuurworkshop voor kinderen van 7 tot 13 jaar.

Om 12.00 uur en 14.30 uur gaan twee groepen kinderen (7-13 jr.) onder begeleiding van een Zaanse architect aan het werk om hun eigen chocoladefabriek te bouwen. Wij zorgen voor het materiaal: piepschuim, karton, versiering etc.  Tom Verkade – vroeger fabrikant van o.m. de chocolade van Verkade – zal de mooiste en origineelste chocoladefabriek met een prijs belonen.

Aanmelden kan vooraf via de website www.hemlab.nl/babel. Deelname kost 2 euro per kind, te betalen bij de kassa van De Honigfabriek.

Voor de ouders en andere belangstellenden organiseren de archigidsen van Babel een rondleiding ‘Houtbouw’ op de fiets door Zaandam. De rondleiding start om 12.15 uur en om 14.45 uur bij De Honigfabriek in Koog a/d Zaan. Deelname is gratis. Aanmelden is vereist via info@stichting-babel.nl.

juni 15

Organisatoren