« Alle Evenementen

• Dit event is voorbij.

Samen op weg naar een duurzame energievoorziening in Zaanstad!

februari 4 @ 20:00 - 22:00

4 februari 2019 THEMA Duurzaam en Innovatief
(Initiatief van Platform aan de Zaan)
Locatie: Café Fabriek, Jan Sijbrandsteeg, Zaandam, inloop vanaf 19:30 uur, programma 20:00 – 22:00 uur, met afsluitende netwerkborrel.

Platform aan de Zaan staat maandagavond 4 februari in het teken van de energietransitie. Met pioniers van het eerste uur, energieke doeners en aanwezige frisse denkers verkennen we de mogelijkheden om de energietransitie als inwoners te versnellen naast de lopende initiatieven van bedrijven en gemeenten.

Heb je goede voornemens, nieuwe ideeën of wil je graag aansluiten bij duurzame initiatieven die er al zijn? Kom dan naar deze avond. We maken zichtbaar welke inspirerende initiatieven er al zijn en de Gemeente licht kort toe hoe zij inwoners komend jaar hierbij ondersteunen. Daarna verkennen we in werksessies hoe we aanwezige initiatieven uit de Zaanstreek kunnen opschalen en nieuwe initiatieven kunnen bedenken. Kennis van de energiesector is niet vereist.

Meer informatie en aanmelden via:

februari 4

Organisator