Heb jij een warm hart voor de Zaanstreek en lijkt het je leuk om je samen met een groep betrokken mensen in te zetten voor een kwaliteitsimpuls voor de Zaanstreek? Ben je werkzaam en/of woonachtig in de Zaanstreek, heb je interesse voor de gebouwde omgeving en landschap, of ben je op dit terrein werkzaam en heb je een paar uur per maand beschikbaar? Dan zoeken wij jou!

In de programmaraad denk je mee over de invulling van het jaarprogramma en de concrete uitwerking van onze activiteiten, van lezingen en debatten tot (fiets)excursies en workshops voor jong en oud.

Babel vernieuwt regelmatig zijn organisatie en we hebben ruimte voor een paar nieuwe gezichten. Wij bieden je toegang tot een interessant netwerk op het gebied van architectuur, stedelijke ontwikkeling en volkshuisvesting in de Zaanstreek. De programmaraad bestaat uit vrijwilligers met verschillende achtergronden en komt 10 keer per jaar bij elkaar.

Wij nodigen je van harte uit te reageren per e-mail met een korte motivatie aan Nicolette Zwart, via info@stichting-babel.nl.

Lees hier meer over onze missie.

Mocht je vragen hebben, mail Nicolette Zwart of bel 075-6705805 (maandag-, woensdag- en donderdag tussen 09:00 – 13:00 uur).

Uitgelicht bericht