Deze zomer brengen we onze vrijetijd vooral door in en om ons huis. De geplande vakantie is geannuleerd, evenementen gaan niet door en uitjes zijn aan strikte regels gebonden. Bij alles wat we ondernemen dienen we anderhalve meter afstand te houden, ook tot onze dierbaren. Inmiddels ontstaat steeds meer ruimte om onze vrijetijd ook buitenshuis door te brengen. We mogen weer op het terras van de zon genieten en buiten sporten. In onze woonomgeving valt nog genoeg te ontdekken tijdens een wandel-, fiets- of vaartocht.

Met de zomer voor de deur is Babel benieuwd hoe jij de zomer ervaart. Van welke plekken in de openbare ruimte in de Zaanstreek maak jij veelvuldig gebruik? Heb je een nieuwe activiteit, hobby of vorm van recreëren ontdekt? Of kom je opeens op nieuwe en verrassende plekken? Leg dit buitenshuis recreëren vast en stuur je foto naar info@stichting-babel.nl. Voeg aan je foto een korte omschrijving toe waarin je vertelt waar en waarom je deze foto hebt gemaakt.

Foto’s kunnen worden ingestuurd van 1 juni tot 1 september 2020. De foto’s publiceren we in een online tentoonstelling van medio juni tot september op volgorde van inzending. De voorwaarden voor deelname aan de fotoserie vind je hier.

Laatste bericht